Skip to content

Enric I. Canela

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Home
  • 2010
  • desembre
  • 8
  • Arriba Caixa Capital Micro SCR

Arriba Caixa Capital Micro SCR

Posted on 8 desembre 2010 By Enric I. Canela No hi ha comentaris a Arriba Caixa Capital Micro SCR
Articles Enric I. Canela, Ciència, Desenvolupament, Economia, Empresa, Innovació, Recerca

Enric I. Canela

Podem llegir la bona notícia que la Caixa ha creat una nova societat de capital risc per invertir en projectes d’emprenedors. Aquesta societat es diu Caixa Capital Micro SCR (societat de capital risc) i neix amb uns fons de 8 milions d’euros.

El seu objecte social és la presa de participacions temporals al capital d’empreses no financeres i no immobiliàries que no cotitzin al primer mercat de la borsa. El president i conseller delegat del nou instrument d’inversió és Marcelino Armenter, responsable de l’àrea de capital risc de La Caixa.

Es tracta de la tercera societat de capital risc de La Caixa. Les altres dues són Caixa Capital Semilla i Caixa Capital Pyme Innovación. Caixa Capital Risc, la gestora d’empreses de capital risc de La Caixa, suma un volum d’inversió de 46 milions d’euros en més de 60 projectes empresarials.

El mes passat, Caixa Capital Risc i un grup d’inversors privats van invertir 920.000 euros en Enefgy, una empresa especialitzada en el desenvolupament i la comercialització de solucions d’eficiència energètica.

De totes formes tot el capital risc mobilitzat a Catalunya és molt baix i hauria de ser una prioritat del Govern dotar a aquestes societats de condicions fiscals molt favorables per incentivar l’arribada de recursos.

Print 🖨 PDF 📄 eBook 📱

Navegació d'entrades

❮ Previous Post: Científics contra la crisi
Next Post: L’asprina i el càncer colorectal ❯

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

desembre 2010
Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
« nov.   gen. »

Categories

Arxius

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès

Copyright © 2025 Enric I. Canela.

Theme: Oceanly by ScriptsTown