Skip to content

Enric I. Canela

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Home
  • 2011
  • gener
  • 30
  • Els canvis mentals que pot generar Internet

Els canvis mentals que pot generar Internet

Posted on 30 gener 201130 gener 2011 By Enric I. Canela No hi ha comentaris a Els canvis mentals que pot generar Internet
Articles Enric I. Canela, Educació, TIC
Tweet

Enric I. Canela

Llegia un article a Público que es titula Internet está cambiando las mentes. Fa referència al llibre ‘Superficiales’, de Nicholas Carr, que defensa que la tecnologia promou la lectura frívola, encara que altres experts ho neguen.

De fet es tracta del llibre ¿Google nos hace estúpidos?. La ficha és:

Podeu veure una referència a Superficiales.

Em sembla que el llibre pot ser d’interès. Penso que Internet si canvia les nostres ments, però això no és negatiu si l’educació s’adapta. El problema és que els educadors han de fer dues coses que no sé si fan. Una és ensenyar a fer servir la xarxa i a discriminar informacions. L’altra és “obligar” a llegir. No calen enciclopèdies però si llegir. El dèficit està en la formació dels educadors que normalment no estan adaptats a fer aquestes coses. Com fer-ho? Aquest sí que és el repte. Jo penso que l’exigència per ser formador hauria de ser molt gran.

Print 🖨 PDF 📄 eBook 📱

Navegació d'entrades

❮ Previous Post: En defensa de la immersió lingüística
Next Post: Encara que ho volguéssim, la Generalitat no podria decidir com s’escull el rector ❯

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Follow @enriccanela
gener 2011
Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
« des.   febr. »

Categories

Arxius

Copyright © 2023 Enric I. Canela.

Theme: Oceanly by ScriptsTown