Skip to content

Enric I. Canela

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Home
  • 2011
  • febrer
  • 13
  • El neuromàrqueting és una realitat

El neuromàrqueting és una realitat

Posted on 13 febrer 2011 By Enric I. Canela 3 comentaris a El neuromàrqueting és una realitat
Articles Enric I. Canela, Recerca
Tweet

Enric I. Canela

Aquest matí he escrit La química cerebral ens fa estimar o matar i ara llegeixo Estudian el cerebro para llegar mejor al consumidor. No sé res de Neuromàrqueting, si us interessa podeu anar aprofundint, però no tinc el més mínim dubte que no és ciència ficció- El coneixement del cervell farà que cada vegada més els missatges penetrin en el nostre subconscient i no puguem escapar-nos-en.

 

Print 🖨 PDF 📄 eBook 📱

Navegació d'entrades

❮ Previous Post: El secretari d’Universitats i Recerca marca línies polítiques
Next Post: Els estudiants universitaris no paguen només entre el 10 i el 15% de la seva matrícula ❯

3 thoughts on “El neuromàrqueting és una realitat”

  1. Retroping: La Mosca Vironera » Per què no aprofitem el neuromàrqueting?
  2. Mª Teresa Galceran ha dit:
    14 febrer 2011 a les 8:54

    Alegria! un cientific com tu pel neuromkt

    Diana per l’independentisme. Alguns problemes del neuromkt el preu i que no tots els científics estan per la “feina”.

  3. Enric I. Canela ha dit:
    15 febrer 2011 a les 12:20

    Maria Teresa,
    Jo convençut però ni idea de neuromàrqueting. Podria aprendre, això sí.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Follow @enriccanela
febrer 2011
Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28  
« gen.   març »

Categories

Arxius

Copyright © 2023 Enric I. Canela.

Theme: Oceanly by ScriptsTown