Enric I. Canela
Llegeixo al web de la UAB que l’institut Trendence (for personal marketing) ha posat en marxa el Graduate Barometer Europe, l’enquesta sobre les carreres i les trajectòries professionals dels universitaris més important d’Europa.
Trendence és l’institut d’investigació europeu líder en estudis sobre la creació de marca, el màrqueting personal i el reclutament. Els resultats de les seves enquestes volen ser un suport a les empreses, ja que ofereixen una informació representativa que dóna pistes per prendre decisions crucials sobre reclutament i estratègies de màrqueting. A més, aquestes dades ajuden a les universitats a millorar la seva actuació. Trendence és part del grup GTI, l’editor de publicacions sobre carreres professionals més important del món.
Més de mil universitats d’arreu del continent prenen part en l’enquesta, en la que es consulta als estudiants si estan satisfets amb els seus estudis i quines expectatives professionals tenen. L’enquesta explora les diferències i similituds que s’estableixen entre països.
Els estudiants que participin a l’enquesta entraran en el sorteig de dos premis de 1.000 euros i de cinc premis de 500 euros. Les respostes seran anònimes. Només al final de l’enquesta es pot facilitar una adreça de correu electrònic per participar en el sorteig, però les dades no es vincularan a les respostes donades.
One thought on “Enquesta sobre les carreres i les trajectòries professionals dels universitaris”