Skip to content

Enric I. Canela

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Home
  • 2012
  • juliol
  • 25
  • La Caixa va a Madrid a repartir les beques de recerca

La Caixa va a Madrid a repartir les beques de recerca

Posted on 25 juliol 2012 By Enric I. Canela 1 comentari a La Caixa va a Madrid a repartir les beques de recerca
Articles Enric I. Canela, Recerca

Enric I. Canela

Avui l’Obra Social de La Caixa s’ha anat a Madrid a lliurar 40 beques a joves investigadors de diferents nacionalitats per cursar un doctorat internacional en Biomedicina en quatre dels centres científics d’excel·lència a Espanya (el Centre Nacional d’Investigacions Oncològiques i Centre Nacional de Biotecnologia, a Madrid, i Centre de Regulació Genòmica i Institut de Recerca Biomèdica, a Barcelona). L’objectiu d’aquestes beques és incorporar a joves talents de tot el món en l’àmbit de la biomedicina als grups de recerca que desenvolupen programes científics a Espanya.

Amb aquest lliurament de beques, corresponents a la quarta convocatòria, el programa internacional de doctorats en Biomedicina la inversió ha estat de 18,4 milions d’euros, ja ha reclutat 160 estudiants. Aquest any també s’ha posat en marxa una cinquena convocatòria per becar a 40 estudiants més (que s’incorporaran el proper mes de setembre), amb una inversió de 4,3 milions d’euros. En total, són 200 beques les que es concedeixen gràcies aquest programa, que hauran suposat una inversió acumulada de gairebé 23 milions d’euros en el període 2008-2015.

Certament una gran iniciativa, consolidada, de l’Obra Social de La Caixa, la d’aportar diners a la recerca de qualitat, per la que ha de ser felicitada. Només dues reserves.

Cap d’aquetes institucions té programes de doctorat, els tenen les universitats i si bé és cert que els centres esmentats són excel·lents i compten amb magnífics investigadors, no només estan allà.

Per altra banda, no comprenc que l’Obra Social de La Caixa hagi d’anar a Madrid a donar les beques, pot fer el mateix des de Barcelona.

Print 🖨 PDF 📄 eBook 📱

Navegació d'entrades

❮ Previous Post: Nova direcció a l’Institut d’Investigació Biomèdica de Bellvitge de la UB
Next Post: Les universitats poden acabar al jutjat per les jubilacions anticipades del professorat ❯

One thought on “La Caixa va a Madrid a repartir les beques de recerca”

  1. Retroping: La Caixa va a Madrid a repartir les beques de recerca | xcat.cat

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

juliol 2012
Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  
« juny   ag. »

Categories

Arxius

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès

Copyright © 2026 Enric I. Canela.

Theme: Oceanly by ScriptsTown