Enric I. Canela
Em sembla que és una bona oportunitat. El Programa en Màrqueting Mòbil d’IL3 ofereix les claus per incorporar el mòbil com a nou canal en les campanyes de màrqueting.
Aquest dimecres, 27 de febrer, a les 16h del vespre, en el marc del Mobile World Congress, la UB i Unilever Espanya presentaran el primer programa universitari d’especialització en màrqueting mòbil a l’Estat.
Per primera vegada, una empresa no tecnològica s’uneix a una universitat per desenvolupar un programa de formació que oferirà les claus per incorporar el mòbil com nou canal en l’estratègia digital, ja que avui en dia s’ha convertit en una eina clau per arribar a els consumidors, interactuar amb ells i oferir valor afegit.
La presentació comptarà amb la presència de Pedro Vázquez Pinilla, director general de l’Institut de Formació Contínua de la Universitat de UB, Núria Hernández, vicepresidenta de Màrqueting d’Unilever Espanya, Luis di Como, Vicepresident Global de Mitjans a Unilever i Dionís Guzmán, CEO en Verbia i director per a Catalunya de la MMA (Mobile Marketing Association).
Unilever promou així la formació de professionals com a eina per afrontar el context actual i aposta a nivell global pel canal mòbil, llançant aquesta iniciativa pionera que podria replicar-se en altres països.