Skip to content

Enric I. Canela

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Home
  • 2013
  • març
  • 5
  • El valor de la marca de les universitats

El valor de la marca de les universitats

Posted on 5 març 2013 By Enric I. Canela No hi ha comentaris a El valor de la marca de les universitats
Articles Enric I. Canela, Universitat

Enric I. Canela

030513 0656 Elvalordela1Ahir va sortir el Times Higher Education World Reputation Ranking 2013. Aquest rànquing s’elabora a partir d’una enquesta i proporciona la llista de les 100 marques universitàries amb més força. Els autors indiquen que es basa més en un judici subjectiu que altra cosa. No es basa en dades objectives, però val més ser-hi que no hi aparèixer.

Cal dir que no és estrany que cap universitat catalana hi sigui, ja que tampoc hi són en els 100 primers llocs en els que no són tan subjectius. Com que només hi apareixen 100 universitats, no sabem on som.

Un resum ben treballar del contingut del rànquing el trobareu a Times Higher Education World University Rankings 2012-2013 en el bloc de Tomás Gómez i Xavier Puente.

Cal dir que és necessari treballar per ser a les millors posicions dels rànquings, no valdran res, no estaran ben fets, tindran defectes, però… Particularment m’imposo la feina de millorar la posició de la UB en aquests rànquings. Complex en un moment de gran crisi econòmica, però així el repte és més apassionant.

Print 🖨 PDF 📄 eBook 📱

Navegació d'entrades

❮ Previous Post: El que hauria de reunir-se amb els rectors és Cristóbal Montoro
Next Post: Premi Banc Sabadell 2013 a la recerca biomèdica ❯

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

març 2013
Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
« febr.   abr. »

Categories

Arxius

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès

Copyright © 2025 Enric I. Canela.

Theme: Oceanly by ScriptsTown