Skip to content

Enric I. Canela

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Home
  • 2013
  • abril
  • 24
  • La UPC diu no als acomiadaments

La UPC diu no als acomiadaments

Posted on 24 abril 2013 By Enric I. Canela 1 comentari a La UPC diu no als acomiadaments
Articles Enric I. Canela, Universitat

Enric I. Canela

042413 2219 LaUPCdiunoa1El consell de govern de la UPC ja ha finalitzat.

El Consell de Govern de la UPC ha aprovat la convocatòria d’una sessió extraordinària del Claustre Universitari amb un únic punt de l’ordre del dia: el debat i la votació de la iniciativa presentada de convocatòria extraordinària d’elecció del rector o rectora. La reunió tindrà lloc el dia 17 de maig. La iniciativa s’ha presentat al Consell de Govern a partir de la presentació de 125 signatures de membres del Claustre Universitari.

En la sessió, i atès que el Consell de Govern no n’és competent i per tal de poder donar compliment a l’acord del darrer Claustre Universitari, el rector ha presentat, i ha estat aprovat per consens, la sol·licitud al president del Consell Social, Joaquim Boixareu, de la convocatòria d’una sessió extraordinària d’aquest òrgan. En aquesta sessió s’ha de tractar l’anul·lació en el pressupost de 2013 de “la disminució de la plantilla de PDI i PAS, incidint especialment en la temporalitat, amortitzant places vacants i ocupades per personal interí”.

Després d’un ampli debat, el Consell de Govern de la UPC ha rebutjat per 28 vots en contra i 23 a favor la Modificació de la Relació de Llocs de Treball que preveia l’amortització de 87 places del Personal d’Administració i Serveis ocupades per personal interí.

Evidentment, el consell social no ratificarà aquesta decisió. Com segueix això? Cap dubte, la intervenció està demanada i no requereix cap aprovació. El tema no és quina és la solució legal. Quina serà la política?

Print 🖨 PDF 📄 eBook 📱

Navegació d'entrades

❮ Previous Post: Protestes a les universitats
Next Post: Nombre i número ❯

One thought on “La UPC diu no als acomiadaments”

  1. Retroping: Enric I. Canela » Blog Archive » Problemes institucionals entre UPC i Govern

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

abril 2013
Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
« març   maig »

Categories

Arxius

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès

Copyright © 2026 Enric I. Canela.

Theme: Oceanly by ScriptsTown