Skip to content

Enric I. Canela

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Home
  • 2013
  • novembre
  • 8
  • Eleccions universitàries

Eleccions universitàries

Posted on 8 novembre 2013 By Enric I. Canela 4 comentaris a Eleccions universitàries
Articles Enric I. Canela, Universitat

Enric I. Canela

110813 1853 Eleccionsun1Dilluns i un cop proclamats els candidats de forma definitiva, els catedràtics Sergi Bonet i Joaquim de Ciurana exposaran els seus programes a la comunitat universitària. En síntesi, comença la campanya electoral a la UdG. La campanya durarà fins el dia 17. La votació serà el dia 19. Hi ha dos candidats, per tant, les coses acabaran aquell mateix dia.

A la UPC voten el dimecres 13, serà la segona volta (veure 13 de novembre, Fossas contra Elias a la UPC). Llegia a Orladiari com s’ha desenvolupat el darrer debat previ a les votacions. Interessant que tots dos candidats volen unir tots els rectors contra la Generalitat.

Print 🖨 PDF 📄 eBook 📱

Navegació d'entrades

❮ Previous Post: Ara tindrem la Universitat Central de Catalunya
Next Post: La sintonia entre el ministre Ricardo Patiño i el rector Dídac Ramírez ❯

4 thoughts on “Eleccions universitàries”

  1. xavier ha dit:
    10 novembre 2013 a les 12:47

    Molt curiós i digne d’estudi com Elias està perdent per golejada a les xarxes socials. Recorda la campanya d’Obama, el candidat que es proclamava del canvi, contra el dinosaure McCain. A partir d’ara als candidats a rector els caldrà un assessor de Facebook i Twitter. Per no parlar de la guerra de blocs que també estan perdent per golejada. Caldrà veure si això té influència al resultat final.

  2. Enric I. Canela ha dit:
    10 novembre 2013 a les 1:14

    Xavier,
    Potser m’equivoqui molt, però em penso que els que tenen la majoria del vot,el professorat, participa amb poca intensitat en aquestes lluites.No he seguit ni la campanya d’un ni la de l’altre, i menys les xarxes, però em penso que l’Elias té la majoria del professorat estable ben garantida.

  3. xavier ha dit:
    13 novembre 2013 a les 8:48

    Enric,

    Giró es va tancar el juliol amb els catedràtics i van escollir Elías com el seu candidat. Efectivament, té el suport de la majoria del professorat funcionari.
    Però no pas el del professorat que encara creu en una universitat PÚBLICA i AUTÒNOMA del Govern.
    I té l’oposició frontal dels estudiants, professorat laboral i PAS. Són el 49% però també tenen veu.

    Elías s’haurà d’esperar ara a que la Generalitat tingui la nova governança perquè el col.loquin a dit, a ell, o algú afí.

    Mentrestant, la comunitat universitària ha parlat clar i ha escollit Fosses.

  4. Enric I. Canela ha dit:
    15 novembre 2013 a les 8:07

    Xavier,
    Evidentment jo no ho sabia. Veig que el professorat fix h donat més suport a Elias i que la resta a Fossas. Jo no faria aquesta classificació d’estar a favor o en contra d’una universitat pública i autònoma. Això electoralment està bé, però de debò no. No crec que Elias estigui en contra d’això.
    Jo, d’entrada, no veig el programa de Fossas realista, però ja veurem la distància entre el que deia i el que farà. Tant de bo jo m’equivoqui i pugui millorr les coses aviat.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

novembre 2013
Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  
« oct.   des. »

Categories

Arxius

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès

Copyright © 2026 Enric I. Canela.

Theme: Oceanly by ScriptsTown