Skip to content

Enric I. Canela

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Home
  • 2014
  • març
  • 13
  • Mariano Marzo guanya la primera la Distinció de la UB a les millors activitats de divulgació científica i humanística

Mariano Marzo guanya la primera la Distinció de la UB a les millors activitats de divulgació científica i humanística

Posted on 13 març 2014 By Enric I. Canela No hi ha comentaris a Mariano Marzo guanya la primera la Distinció de la UB a les millors activitats de divulgació científica i humanística
Articles Enric I. Canela, Divulgació, Universitat
Tweet

Enric I. Canela

El proper dia 20 es lliurarà a Mariano Marzo, catedràtic d’Estratigrafia i professor de Recursos Energètics i Geologia del Petroli a la Facultat de Geologia de la UB, la Distinció de la Universitat de Barcelona a les millors activitats de divulgació científica i humanística.

Aquest reconeixement, que enguany s’atorga per primera vegada, té com a objectiu fomentar la difusió de l’activitat científica i el coneixement al conjunt de la societat.

La Distinció, impulsada pel Claustre de Doctors i el Consell Social de la UB, reconeix Mariano Marzo com «un dels divulgadors més destacats, rigorosos i prolífics» en el camp dels recursos energètics, «amb una presència continuada en els mitjans de comunicació». El jurat també ha destacat «la seva gran capacitat de divulgació, que permet donar a conèixer els problemes i reptes que ha d’afrontar la societat» en l’àmbit de l’energia. Mariano Marzo ha fet una tasca de divulgació d’alt nivell adreçada als centres de decisió econòmica i política. Forma part de diversos consells assessors en matèria energètica de les administracions central i autonòmica, així com d’altres institucions. Igualment, manté una relació continuada amb la indústria del petroli i del gas mitjançant la recerca —exploració i caracterització sedimentològica de jaciments— i la formació continuada.

Vaig tenir el paler de ser membre del jurat.

Print 🖨 PDF 📄 eBook 📱

Navegació d'entrades

❮ Previous Post: Finançament estatal d’activitats d’R+D+I
Next Post: Ara veuen que la universitat a Catalunya és més cara ❯

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Follow @enriccanela
març 2014
Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
« febr.   abr. »

Categories

Arxius

Copyright © 2023 Enric I. Canela.

Theme: Oceanly by ScriptsTown