Skip to content

Enric I. Canela

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Home
  • 2014
  • abril
  • 14
  • Si suprimim les beques estalviarem, no?

Si suprimim les beques estalviarem, no?

Posted on 14 abril 2014 By Enric I. Canela No hi ha comentaris a Si suprimim les beques estalviarem, no?
Articles Enric I. Canela, Educació, Estupidesa, Universitat
Tweet

Enric I. Canela

Crear un sistema de beques àgil no és una cosa que s’hagi d’inventar ara ni tampoc requereix que hi hagi una convenció de premis Nobel per dissenyar el model.

El sistema de beques universitàries espanyol no funcionava de manera massa àgil. És normal que la gent que demana beca ho faci perquè necessita els diners. Això no acaba de entendre-ho bé “el sistema”. Sempre s’ha pagat tard.

Aquest any, però, el Ministeri d’Educació, Cultura i Esport s’ha superat. Han “enfosquit” el sistema, han endurit els requeriments i a sobre no paguen quan toca.

El diari El País ho denuncia. No m’imaginava que aquest govern espanyol pogués arribar a fer les coses tan malament. Jo també sóc capaç de reduir el dèficit, només cal que elimini l’estat del benestar per decret.

La fotografia il·lustra el model de societat al que ens acabaran portant si no ho evitem.

Print 🖨 PDF 📄 eBook 📱

Navegació d'entrades

❮ Previous Post: Carmen Vela sola davant els lleons
Next Post: Contesteu l’enquesta sobre innovació ❯

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Follow @enriccanela
abril 2014
Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
« març   maig »

Categories

Arxius

Copyright © 2023 Enric I. Canela.

Theme: Oceanly by ScriptsTown