Skip to content

Enric I. Canela

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Home
  • 2014
  • novembre
  • 27
  • Reduir estructures de la universitat és una obligació

Reduir estructures de la universitat és una obligació

Posted on 27 novembre 2014 By Enric I. Canela No hi ha comentaris a Reduir estructures de la universitat és una obligació
Articles Enric I. Canela, Universitat

Enric I. Canela

112714 1939 Reduirestru1Llegia que el Consell de Govern de la UPV / EHU ha aprovat aquest dijous el procés d’integració dels seus 31 centres en 20, el qual culminarà en el curs 2016-17. El resultat de la votació ha estat 28 vots a favor, 4 en contra i 3 abstencions. L’acord suposa la reorganització dels 31 centres existents (les 30 escoles i facultats dels tres campus més l’Escola de Màster i Doctorat) en 20.

La situació d’aquella universitat és molt diferent a la nostra ja que té un campus a cada província del País Basc. De totes formes el canvi és substancial. Jo m’ho miro vivint el procés de reestructuració de la UB. Són canvis complicats.

Expliquen els objectius. No són gaire diferents dels nostres. La racionalització és imprescindible. El nostre rector, Dídac Ramírez, hi està abocat. Jo penso que si la reducció de centres s’assoleix, s’aconseguirà, haurà deixat una herència molt positiva. Reduir és una obligació.

Print 🖨 PDF 📄 eBook 📱

Navegació d'entrades

❮ Previous Post: Rànquing dels investigadors biomèdics espanyols més citats
Next Post: Els delinqüents que es carreguen el futur ❯

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

novembre 2014
Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
« oct.   des. »

Categories

Arxius

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès

Copyright © 2025 Enric I. Canela.

Theme: Oceanly by ScriptsTown