Skip to content

Enric I. Canela

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Home
  • 2015
  • gener
  • 29
  • Una lluita morta a la universitat

Una lluita morta a la universitat

Posted on 29 gener 2015 By Enric I. Canela No hi ha comentaris a Una lluita morta a la universitat
Articles Enric I. Canela, Política, Universitat

Enric I. Canela

012915 1920 Unalluitamo1Una gran notícia. Els sindicats Comissions Obreres, CSIF, UGT i la Confederació Intersindical Galega, molt arrelada a la universitat catalana, ens volen salvar del Reial Decret que permetrà que les universitats puguin fer graus de tres anys i màsters de dos. Han fet un comunicat que no compro.

El govern espanyol l’aprovarà previsiblement demà en el Consell de Ministres. El seu rotllo és que si tenim en compte els elevats preus dels estudis de postgrau i les dificultats per accedir a beques i ajuts, aquestes transformacions expulsaran de la universitat a l’alumnat amb menys poder adquisitiu.

No necessàriament, hem de lluitar pels preus públics i no per la durada dels estudis. M’hi apuntaria, a això no.

Com que no es tracta de defensar la universitat sinó de plantejar opcions ideològiques, ens alerten dels reials decrets que modificaran els requisits per a la creació de centres i universitats i el sistema d’acreditació del professorat universitari funcionari, fonamental per a l’accés a la professió docent i investigadora, acabaran per convertir les universitats en empreses de serveis educatius.

Per conscienciar-nos els delegats sindicals es concentraran divendres 30 a les 12 hores davant dels rectorats de les universitats públiques en protesta per l’aprovació del Reial Decret llei.

Igual si s’interessessin més per la independència de Catalunya ens trauríem de sobre alguns problemes, entre altres els que genera Wert.

Print 🖨 PDF 📄 eBook 📱

Navegació d'entrades

❮ Previous Post: La Facultat de Medina de la UB té un nou paranimf i tots un projecte que es diu AIS Channel
Next Post: Els mentors de la Fundació CYD ❯

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

gener 2015
Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
« des.   febr. »

Categories

Arxius

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès

Copyright © 2025 Enric I. Canela.

Theme: Oceanly by ScriptsTown