Skip to content

Enric I. Canela

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Home
  • 2015
  • març
  • 15
  • La universitat hauria d’impulsar la innovació social

La universitat hauria d’impulsar la innovació social

Posted on 15 març 201515 març 2015 By Enric I. Canela 2 comentaris a La universitat hauria d’impulsar la innovació social
Articles Enric I. Canela, Educació, Empresa, Societat, Universitat

Enric I. Canela

031515 1808 Launiversit1Hi ha coses d’alguns àmbits, que si no fos per Xavier Ferràs se’m passarien sense que jo hagués prestat atenció. Un cas és el que ens presenta a Noves tendències en educació.

En aquest article parla de la Fundació Ship2B, que no coneixia. Aquesta fundació l’han creat Xavier Pont, Maite Fibla i Clara Navarro. Ells diuen que està dirigida per persones i entitats líders del sector empresarial i social per impulsar l’emprenedoria social i la inversió d’impacte com a eina per aconseguir un canvi a la nostra societat. Creuen que aquest canvi passa per afrontar els problemes tan ambientals com socials mitjançant la creació, acceleració i finançament de projectes socials rendibles. Enveja. Jo havia plantejat la necessitat de fer de l’emprenedoria social un eix de la feina de la universitat. Poc èxit, pocs recursos i pocs diners.

També, Xavier Ferràs, ens parla de l’institut de prospectiva Creafutur que ha realitzat una anàlisi de les noves tendències en educació.

M’ha interessat molt el conjunt del que explica Xavier Ferràs i el que hi ha als dos enllaços (Fundació Ship2B i Creafutur). Ara no intentaré resumir res, L’article de Xavier Ferràs ens dóna prou idees i si voleu aneu a les fonts.

Si, però, que us recomano que ho llegiu si teniu inquietud social en la que intervé el coneixement. Hi ha coses que crec que la universitat hauria de fer i no fa. Jo ja no podré induir el canvi, tot porta temps i no és bon moment, però algú ho haurà de fer.

Print 🖨 PDF 📄 eBook 📱

Navegació d'entrades

❮ Previous Post: Els nefilim volen destruir la universitat pública
Next Post: Noves Apps per a estudiants de Santander Universitats ❯

2 thoughts on “La universitat hauria d’impulsar la innovació social”

  1. Fundación Ship2B ha dit:
    16 març 2015 a les 1:13

    ¡Muchas gracias por el post!

    A continuación os dejamos el estudio completo que hemos realizado con el apoyo de las fundaciones Banco Sabadell y Creafutur, y que se enmarca en el programa de aceleración B-Challenge. El documento incluye 80 innovaciones educativas y 8 tendencias que nos descubren el potencial de la innovación y la tecnología para resolver los problemas educativos de nuestra sociedad.

    http://issuu.com/fundacionship2b/docs/estudi_bchallenge_v6

  2. Enric I. Canela ha dit:
    16 març 2015 a les 11:22

    Hola,
    Gràcies a vosaltres per la feina. També gràcies per l’estudi.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

març 2015
Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  
« febr.   abr. »

Categories

Arxius

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès

Copyright © 2026 Enric I. Canela.

Theme: Oceanly by ScriptsTown