Skip to content

Enric I. Canela

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Home
  • 2015
  • juny
  • 4
  • La nova política d’innovació a Catalunya

La nova política d’innovació a Catalunya

Posted on 4 juny 2015 By Enric I. Canela No hi ha comentaris a La nova política d’innovació a Catalunya
Articles Enric I. Canela, Economia, Empresa, Innovació, R+D

Enric I. Canela

060415 1842 Lanovapolti1Ahir apareixia la notícia: La Generalitat mobilitzarà 275 ME d’inversió en innovació per part d’empreses catalanes en el període 2015-2020.

La Generalitat de Catalunya, a través d’ACCIÓ, destinarà més de 103 milions d’euros provinents dels Fons Feder entre el 2015 i el 2020 per donar suport a projectes d’innovació d’empreses catalanes. Amb aquests ajuts es mobilitzaran 275 milions d’euros per part d’empreses catalanes en inversions per desenvolupar projectes d’innovació d’alt impacte, crear nous productes i serveis així com dur a terme proves i validacions experimentals de nous prototips, entre d’altres.

Aquests ajuts es vehicularan a través de:

  • les Comunitats RIS3CAT,
  • el programa Nuclis d’Innovació Industrial i Desenvolupament i
  • els Cupons d’Innovació.

A banda de mobilitzar 275 milions d’euros en inversions en innovació per part d’empreses catalanes, aquests programes implicaran 13.000 persones i 4.500 empreses i agents del sistema d’innovació català.

Aquests ajuts s’emmarquen en la nova política d’innovació impulsada per la Generalitat, que té per objectiu que a Catalunya hi hagi més empreses innovadores, més innovació a les empreses, més tecnologia al mercat i més innovació internacional, fomentant la cooperació entre companyies i la sistematització de la innovació. Fruit de l’Estratègia d’Especialització Intel·ligent RIS3CAT i d’acord amb l’Estratègia Industrial de Catalunya, es persegueix que a través de la innovació l’empresa catalana sigui més competitiva, creï llocs de treball qualificats i aporti més valor afegit, fet que es traduirà en la creació de riquesa pel país. La nova política també s’adeqüen a la realitat que ha fet palesa el Baròmetre de la Innovació a Catalunya (consulta la nota de premsa aquí), que radiografia l’estat actual de la innovació al teixit empresarial català.

Podeu completar la informació. Vull aprofundir una mica més.

Print 🖨 PDF 📄 eBook 📱

Navegació d'entrades

❮ Previous Post: Inaugurat Parc de les Humanitats i les Ciències Socials de la Universitat de Barcelona
Next Post: Diagnòstic de Xavier Ferràs sobre la situació del sistema d’innovació de Catalunya ❯

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

juny 2015
Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
« maig   jul. »

Categories

Arxius

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès

Copyright © 2025 Enric I. Canela.

Theme: Oceanly by ScriptsTown