Skip to content

Enric I. Canela

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Home
  • Universitat
  • La declaració del CIC

La declaració del CIC

Posted on 21 març 2009 By Enric I. Canela 2 comentaris a La declaració del CIC
Articles Enric I. Canela, Universitat

Enric I. Canela

Ahir el la Junta Plenària del Consell Interuniversitari de Catalunya (CIC) va fer la següent declaració en relació als desafortunats fets del dia 18.

Declaració:

La Junta del CIC de Catalunya, de la qual formen part representants de l’Administració de la Generalitat i rectors i rectores i presidents i presidentes dels consells socials reunida, a Barcelona, en sessió ordinària el 19 de març de 2009

Declara

Primer- que dóna suport a les decisions que en l’exercici de les seves responsabilitats, en el marc de l’autonomia universitària, han pres i prenguin els rectors i rectores per tal de garantir la normalitat acadèmica i els drets d’estudiants i professors i del personal d’administració i serveis en el desenvolupament de les seves responsabilitats.

Segon- que reconeix la legitimitat de totes les opinions sobre el futur de les universitats catalanes sempre que s’expressin de forma pacífica i democràtica. I, rebutja l’ús de la violència i el deteriorament del patrimoni públic, que és de tots.

Tercer- que s’assumeix el desplegament de l’espai europeu d’educació superior com a una oportunitat per assolir unes universitats catalanes inclusives socialment i d’excel·lència com a motor del canvi de model de societat necessari per abordar amb èxit la sortida de l’actual crisi global.

Quart- que sol·licitarà la compareixença davant del President del Parlament i dels representants de tots els grups parlamentaris per valorar la viabilitat de conèixer el posicionament del Parlament quant als punts d’aquesta declaració.

Caldrà que el Parlament en ple prengui consciència de la inconsciència amb la que el tema de la reforma derivada del procés de convergència a l’Espai Europeu d’Educació Superior ha estat abordada pel Govern i el propi Parlament. Les universitats no ho hem fet bé, però els polítics encara pitjor.

Print 🖨 PDF 📄 eBook 📱

Navegació d'entrades

❮ Previous Post: Un Govern 2.0
Next Post: El diàleg impossible ❯

2 thoughts on “La declaració del CIC”

  1. alumne ha dit:
    22 març 2009 a les 7:03

    Universitats, Parlament… no sé per què em ve al cap la modificació de la LUC. Assumim tots que això ja es farà a la propera legislatura? (total, només fa 2 anys de la modificació de la LOU…)

  2. enriccanela ha dit:
    22 març 2009 a les 7:54

    Jo crec que la LUC no es modifixcarà en aquesta legislatura. La cosa està embolicada i el Govern mort. L’ha matat Madrid i la seva incompetència.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

octubre 2026
Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
« set.    

Categories

Arxius

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès

Copyright © 2026 Enric I. Canela.

Theme: Oceanly by ScriptsTown