Skip to content

Enric I. Canela

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Home
  • Recerca
  • Més de 9.000 sol·licituds de joves investigadors a la convocatòria de l’European Research Council

Més de 9.000 sol·licituds de joves investigadors a la convocatòria de l’European Research Council

Posted on 11 maig 200711 maig 2007 By Enric I. Canela No hi ha comentaris a Més de 9.000 sol·licituds de joves investigadors a la convocatòria de l’European Research Council
Articles Enric I. Canela, Recerca

Enric I. Canela

Llegeixo a Madrid+d que s’han presentat més de 9.000 sol·licituds de joves investigadors a la convocatòria de l’European Research Council.

Cal recordar que la primera convocatòria ha estat adreçada exclusivament a investigadors que van acabar el doctorat fa entre dos i nou anys. El pressupost és d’uns 290 milions d’euros, que poden finançar entre 200 i 250 projectes amb una quantitat important. Per àrees bàsiques, els projectes es poden classificar com segueix: un 46% de física i enginyeria, un 37% de ciències de la vida, incloent la medicina|medecina, i un 17% de ciències socials i humanitats.

Print 🖨 PDF 📄 eBook 📱

Navegació d'entrades

❮ Previous Post: El Consell Interuniversitari de Catalunya regula les seves comissions de treballs
Next Post: Conclusions de l’informe de l’European University Association sobre programes de doctorat ❯

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

setembre 2026
Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
« ag.    

Categories

Arxius

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès

Copyright © 2026 Enric I. Canela.

Theme: Oceanly by ScriptsTown