Skip to content

Enric I. Canela

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Home
  • Universitat
  • Projectes acadèmics estratègics

Projectes acadèmics estratègics

Posted on 27 juny 2014 By Enric I. Canela No hi ha comentaris a Projectes acadèmics estratègics
Articles Enric I. Canela, Universitat

Enric I. Canela

062714 2126 Projectesac1Fa un parell de dies es va publicar al DOGC una estranya convocatòria: RESOLUCIÓ ECO/1453/2014, de 19 de juny, per la qual s’aproven les bases reguladores i s’obre la convocatòria de projectes acadèmics estratègics de millora de la qualitat, l’eficiència i la internacionalització per a l’any 2014 (EMQEI).

Diu que el màxim a finançar per projecte són 30.000 euros i temps fins final de juliol per presentar-los. Es tracta de donar suport a projectes específics i estratègics que tinguin com a finalitat fer un salt significatiu cap a la millora en l’oferta d’estudis de grau i de màster oficials que ofereixen les universitats del sistema universitari de Catalunya.

Les línies prioritàries d’actuació són:

  • Adequació dels currículums: racionalització de l’accés als graus amb un temps inicial comú respectant que les titulacions de sortida puguin ser diferents.
  • Increment de la capacitat dels estudiants per articular itineraris propis.
  • Oferta d’estructura de grau i màster integrat en col·laboració amb universitats europees de referència.
  • Contribució a la mobilitat de PDI i d’estudiants entre les universitats de Catalunya.
  • Major implicació dels principals ocupadors potencials dels futurs graduats i dels col·legis i d’altres associacions professionals.
  • Actuacions per incrementar l’oferta de pràctiques externes en empreses i institucions locals i internacionals.
  • Afavoriment de la millora de la qualitat, l’eficiència i la internacionalització de l’oferta d’estudis com a l’articulació de graus o màsters de sistema.
  • Simplificació de l’organització acadèmica i de suport a l’activitat acadèmica de les universitats.

Si aquest fos el meu àmbit de treball, em concentraria en potenciar màsters internacionals.

Print 🖨 PDF 📄 eBook 📱

Navegació d'entrades

❮ Previous Post: L’elit científica en una bombolla
Next Post: Els tòpics en la transferència de coneixement no ens mouran d’on som ❯

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

setembre 2026
Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
« ag.    

Categories

Arxius

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès

Copyright © 2026 Enric I. Canela.

Theme: Oceanly by ScriptsTown