Enric I. Canela
Un tema que m’amoïnava era saber on aniria a parar el meu 5% (o el que sigui) que em detreuen del sou. Ara ja ho sé, estic molt millor, les coses estan bastant clares. Si han de servir per tan lloable fi… Ho podeu veure aquí.
Qui dubtava de l’esforç del govern espanyol per millorar les coses?
Suposo que amb el meu 5% anual (encara que es parli de funcionaris, el RD afecta a tots els treballadors públics) no hauran tingut ni per a les dietes de la ministra dels 5 milions d’euros de patrimoni.
José Maria,
Bo! No és la ministra, és el sistema. Aquest Zapatero hauria de ser “tractat” per malbaratament de fons públics.
Hola, solo aclarar que os traicionan las fuentes sin contrastar… la Ministra Garmendia viajó a Bruselas en vuelo regular, los otros dos lo desconozco. Respecto a su patrimonio, no se que problema hay, no me gustaría vivir en un pais donde el patrimonio (por exceso o por defecto) fuera una dificultad para optar a un cargo público, un poco de seriedad, por favor, la envidia no ayuda a emitir jucios justos
Jorge,
A mi el tema de patrimoni no m’importa ni poc ni molt. Cadascú té el que té i fa la feina. Si la fa bé té sempre el meu reconeixement sigui ric o pobre. També crec que és vergonyços que un ministre cobri tan poc.
M’agrada que no sigui cert el tema dels avions militars, però crec que el govern hauria de respondre amb una denúncia si les afirmacions que fa un mitjà són mentides. Personalment crec que caldria ser molt dur contra aquells que difamen.
Jo tinc costum de creurem les notícies, altra cosa són les interpretacions o opinions.
si tuvieran que desementir todas las mentiras que se publican no podrían hacer otra cosa, La ministra garmendia fue en linea regular, es todo lo que se