Skip to content

Enric I. Canela

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Home
  • 2010
  • juliol
  • 29
  • Henkel a l’Eureka de la UAB

Henkel a l’Eureka de la UAB

Posted on 29 juliol 2010 By Enric I. Canela No hi ha comentaris a Henkel a l’Eureka de la UAB
Articles Enric I. Canela, Desenvolupament, Empresa, Recerca

Enric I. Canela

Llegeixo que l’edifici Eureka del Parc de Recerca de la UAB ha inaugurat el laboratori de Recerca i Tecnologies Avançades de la multinacional alemanya Henkel.

El laboratori de Henkel farà recerca en els àmbits de la química, ciències dels materials i el desenvolupament i test de nous adhesius, i estarà en contacte permanent amb la seu de la companyia a Montornès del Vallès i amb el seu centre a l’Institut Català de Investigacions Químiques de Tarragona.

L’edifici Eureka està promogut pel Consorci de la Zona Franca de Barcelona,, està destinat a atreure empreses en l’entorn universitari i científic de la UAB per afavorir la col·laboració entre les empreses i els centres de recerca. El Consorci ha invertit 8,5 milions d’euros en la promoció d’aquest edifici de gairebé 5.000 m2.

Actualment, a més de Henkel, hi ha instal·lades societats del viver d’empreses que gestiona el parc de recerca de la UAB, que pretén promoure l’activitat emprenedora mitjançant la creació de noves empreses de base tecnològica.

Print 🖨 PDF 📄 eBook 📱

Navegació d'entrades

❮ Previous Post: Ajust a la divulgació científica
Next Post: Pol del sincrotró i les tecnologies avançades ❯

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

juliol 2010
Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
« juny   ag. »

Categories

Arxius

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès

Copyright © 2025 Enric I. Canela.

Theme: Oceanly by ScriptsTown