Skip to content

Enric I. Canela

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Home
  • 2012
  • novembre
  • 24
  • Finalment, la resolució de les beques i contractes FPU

Finalment, la resolució de les beques i contractes FPU

Posted on 24 novembre 2012 By Enric I. Canela 2 comentaris a Finalment, la resolució de les beques i contractes FPU
Articles Enric I. Canela, Doctorat, Recerca, Universitat

Enric I. Canela

112412 1807 Finalmentla1El dia 20 escrivia Denúncia dels investigadors en formació al sabotatge que fa Montoro a la ciència. La Federación de Jovens Investigadores / Precarios es lamentava de la desastrosa gestió del govern espanyol quant a l’endarreriment de les beques.

Bé, finalment avui s’ha publicat la Resolució de 23 d’octubre de 2012, de la Secretaria d’Estat d’Educació, Formació Professional i Universitats, per la qual es concedeixen ajudes per a beques i contractes del programa de Formació de Professorat Universitari, en el marc de l’Estatut del personal investigador en formació, per substitució de renúncies i noves ajudes.

Print 🖨 PDF 📄 eBook 📱

Navegació d'entrades

❮ Previous Post: Denúncies pel preu de la universitat
Next Post: Risc d’ERO a la UPC ❯

2 thoughts on “Finalment, la resolució de les beques i contractes FPU”

  1. Nacho Aragonés ha dit:
    26 novembre 2012 a les 10:16

    Benvolgut Isidre,

    D’entrada, felicitar-te pel teu blog. El segueixo i l’utilitat de les seves informacions i reflexions son molt encertades.

    Només vull fer-te notar que aquesta resolució que esmentes de les beques FPU tan sols té per objecte concedir les beques de la convocatòria de l’any passat, a resultes de la resolució de recursos administratius i l’incorporació d’algun suplent.

    La resolució d’enguany es resoldrà, segons algunes informacions, a finals del mes de desembre.

    Salutacions,

  2. Enric I. Canela ha dit:
    26 novembre 2012 a les 8:54

    Hola Nacho,
    Enric, Isidre de segon, però no el faig servir. Moltes gràcies per seguir-me. M’agrada fer això i si a sobre és útil…
    M’ho poses pitjor amb aquesta informació. Quin desastre! Moltes gràcies.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

novembre 2012
Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  
« oct.   des. »

Categories

Arxius

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès

Copyright © 2025 Enric I. Canela.

Theme: Oceanly by ScriptsTown