Skip to content

Enric I. Canela

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Home
  • 2014
  • setembre
  • 22
  • Ara 3+2 i també 4+1

Ara 3+2 i també 4+1

Posted on 22 setembre 2014 By Enric I. Canela No hi ha comentaris a Ara 3+2 i també 4+1
Articles Enric I. Canela, Universitat
Tweet

Enric I. Canela

Sembla que Govern i universitats estan d’acord en fer un sistema universitari de graus de 3 anys i màsters de 2 anys. Com s’havia de preveure, la posició antiga de les universitats, s’accepta moure’s en aquest sentit (3+2). Suposo que deu ser un pacte vaticà. Les universitats són conservadores i moltes posaran el fre (i s’equivocaran). El curs 2015-2016, si és legalment possible, s’han de començar graus de 3 anys i ofertes de màster que es puguin fer en 1 curs o en 2 cursos. Jo m’hi posaria ara mateix per estar a punt quan s’aprovi el model.

El Govern i les universitats també han de lluitar per aconseguir que els graus de 5 anys siguin possibles. Flexibilitat, flexibilitat i flexibilitat.

Els estudiants tenen por que això encareixi els estudis. Estarien d’acord amb el model, però no en pagar tres anys a preu de grau i dos a preu de màster. Jo tampoc. Caldria baixar preus i no intentar competir amb Harvard (en preus).

Print 🖨 PDF 📄 eBook 📱

Navegació d'entrades

❮ Previous Post: L’èxit del programa Erasmus
Next Post: Una estranya forma de seleccionar universitats ❯

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Follow @enriccanela
setembre 2014
Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  
« ag.   oct. »

Categories

Arxius

Copyright © 2023 Enric I. Canela.

Theme: Oceanly by ScriptsTown