Skip to content

Enric I. Canela

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Home
  • 2014
  • gener
  • 26
  • José Antonio Monago, famós per promoure la innovació empresarial

José Antonio Monago, famós per promoure la innovació empresarial

Posted on 26 gener 2014 By Enric I. Canela 1 comentari a José Antonio Monago, famós per promoure la innovació empresarial
Articles Enric I. Canela, Empresa, Estupidesa, Innovació
Tweet

Enric I. Canela

Llegia que un article titulat Más de un millón de euros en innovación tirados a la basura. Comença: El gran cavall de batalla de la innovació a Extremadura està en el sector privat. Les empreses no aprofiten tots els recursos financers per millorar els seus productes, la seva forma de comercialitzar i crear departaments d’R+D+I. Un bon símptoma d’això és el 1.231.000 euros que no van gastar les societats mercantils extremenyes en ajudes públiques entre 2012 i 2013 per contractar investigadors. Segons les dades que em va aportar el departament de la Junta d’Extremadura encarregat de les ajudes públiques a la innovació, en la primera convocatòria de 2012 hi havia un pressupost de 510.000 euros però només es van atorgar 269.863 euros. Però el 2013 la cosa va anar pitjor. Es van posar a disposició de les empreses 1.223.880 euros per finançar contractes a investigadors però només es van atorgar 232.767 euros. Fent comptes surten que entre els dos anys es van deixar de gastar 1.231.000 euros.

Per això serveixen els nostres impostos. Es veu que a banda de criticar Catalunya i defensar l’espoli, els presidents extremenys tenen feina. L’extraordinàriament dotat José Antonio Monago, que recull la gran gestió de Guillermo Fernández Vara i Juan Carlos Rodríguez Ibarra, podria fer una cosa que no tothom sap fer, pensar.

Print 🖨 PDF 📄 eBook 📱

Navegació d'entrades

❮ Previous Post: La Generalitat no ha de tenir tractes amb empreses que treballen amb els enemigues de Catalunya
Next Post: La universitat a punt per la disrupció ❯

One thought on “José Antonio Monago, famós per promoure la innovació empresarial”

  1. Retroping: Enric I. Canela » Blog Archive » Monago paga amb puntualitat a les universitats

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Follow @enriccanela
gener 2014
Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
« des.   febr. »

Categories

Arxius

Copyright © 2023 Enric I. Canela.

Theme: Oceanly by ScriptsTown