Skip to content

Enric I. Canela

  • Inici
  • Les meves dades personals
  • Documents d’interès
  • Home
  • 2009
  • novembre
  • 19
  • Solidaritat entre ministres

Solidaritat entre ministres

Posted on 19 novembre 2009 By Enric I. Canela No hi ha comentaris a Solidaritat entre ministres
Articles Enric I. Canela, Ciència, Desenvolupament, Innovació, Recerca
Tweet

Enric I. Canela

L’altre dia la ministra de Sanitat, Trinidad Jiménez, defensava de Cristina Garmendia, després de les dures crítiques d’una de les revistes especialitzades en Ciència més importants. Deia: “És injust. Si hi ha una persona que sap de recerca i de gestió, és la ministra”. Afegia: “Garmendia ha fet una excel·lent tasca”.

Insistia: “La ministra ha presentat els programes més ambiciosos i s’ha lluitat per mantenir el pressupost en els programes imprescindibles”. S’han mantingut programes de recerca i el pressupost per a beques de recerca i retorn d’investigadors.

Trinidad Jiménez rebutjava les crítiques pel ’tisorades’ a Ciència. Per la ministra, “en els últims cinc anys el pressupost en R+D s’ha multiplicat per tres”. “Ha estat el major increment en els últims 30 anys a Espanya”.

Em sembla que la cosa no anava per aquí, ningú discuteix si Garmendia sap o no sap, simplement diem que el pressupost de Ciència i Innovació és insuficient i que ens han retallat programes i que la contractació dels investigadors està en perill.

Print 🖨 PDF 📄 eBook 📱

Navegació d'entrades

❮ Previous Post: Si a sobre governessin bé…
Next Post: Premi als Bioemprenedors ❯

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Follow @enriccanela
novembre 2009
Dl Dt Dc Dj Dv Ds Dg
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  
« oct.   des. »

Categories

Arxius

Copyright © 2023 Enric I. Canela.

Theme: Oceanly by ScriptsTown